Hejhej ! :D

Hejhej bloggen! :D
Ledsen att jag inte har bloggat något  på sista tiden har verkligen inte haft någon lust...
Jag vet inte hur bloggandet kommer bli framöver men jag hoppas på att ni inte försvinner totalt :p
Just nu tittar jag bara på tv lite och chillar :)
Har varit en liten kortis med min lilla alexa en stund. Vi gjorde inte direkt något spciellt, bara käkade lunch och pratade lite... Har inte träffat henne på typ 7, 8 veckor eller något sånt så det var riktigt trevligt att träffa henne! :D
Imorn blir det att pallra sig in till stan och shoppa lite med henne och  johanna... Mycket trevligt! :D
Jag tänkte lägga upp några bilder från landet men jag kom just på att jag fortfarande inte har fört över dem och jag vet inte var sladden är och jag orkar inte leta :P Men jag lovar att göra det senare ;)
Vi hörs ;*
Juste, igår var det träning!! :D Roligt, roligt förutom att jag var ensam tjej och ALLA utom en som jag sparrades med gick på mina armar och försökte bryta dem, men när de inte lyckades så tog de tag och bara drog 0.o Så nu har jag ont i armbågen... ;(
Älska :D

Kommentarer
Postat av: Soulmate

Är hemma nu men är sjuk så vi kan inte ses än,vill inte riskera att smitta dig :( men när jag blir frisk ska vi "sova" heeela tiden :D men du kanske kmr få din present lite sent mste hitta en speciell borr :P jag saknar dig så sjukt mkt. Älskar dig Soulshine!! <333333333333

2011-08-11 @ 22:57:48
URL: http://farligaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0