Cookies :D

Hejhej nu mår jag iaf liiite bättre :D
Egentligen avskyr jag halvfabrikat men när jag var och handlade tidigare idag så hittade jag en liten hörna där de hade cookie dough och då kändes det som ett måste :) inte för att jag direkt trodde att det skulle vara gott men var ju som sagt tvungen att prova :p jag tännkte att eftersom det är så enormt populärt i USA så borde det väll vara helt okej, men ren cookie dough är inte gott :s men de blev ganska goda efter tillagning :) det var superenkelt! Bara att skära upp rullen i 1½ cm tjocka bitar och sedan sätta in dem i ugenen i 170 grader under tio minuter :)

Före:
 

Efter:


De ser lite läskiga ut innan men blir fina efter :*
Nu ska jag typ kolla lite bloggar och sådana saker och sedan gå och lägga mig. Hatar att vara sjuk, och särskilt på ett lov, så jag ska försöka få en träff med kudden ganska tidigt ikväll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0