Fortfarande sjuk -.-'

Ååh... Det är så otroligt tråkigt att va sjuk på sommarlovet!!! Idag har jag bara suttit hemma hela dagen och inte orkat göra någonting vettigt alls -.-'''
Fast jag har faktiskt gjort någonting roligt :D Jag har pyntat mitt ena mobilskal (a)
Jag gillar inte direkt rosa, men när jag fick min mobil fick jag ändå ett rosa ska till förutom det röda (inte för att jag direkt gillar rött så mycket heller :p)
Menmen, jag orkade inte göra så seriöst utan gjorde bara lite roligt :) nu finns det ingen som har likadant som jag iaf ;)

Det jag har vanligtvis:

Ungefär som det rosa va innan fast det var MYCKET fulare ;) :


Och nu mitt hemmagjorda :p :    

Uppdaterar senare :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0