Frågor & Svar :)

Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: glad
Favoritgodis: choklad
Är det nåt du absolut inte äter: kokt kål i olika former 
Kläder just nu: shorts och linne
Musik just nu: ingen
Vad sa du senast: god natt
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: ingen aning
Sommarplaner: kompisar, landet & BADA! :)
Fisk eller badkruka: fisk!
Saft eller alkohol: saft (a)
Hur många kuddar sover du med: 3 lr 4
Favoritväder: varierar... ibland soligt, ibland regnigt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: tändare, filt & mat
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: dag ^^ nej men fungerar lika bra båda två :)
Sparare eller slösare: sparare
Bästa film: vet inte :s fantomen på operan ..? 
Tror på liv på andra planeter: ja men inte inom vårt solsystem
Kommer du ihåg din första kärlek: såklart
Älskar du henne/honom fortfarande: nej
Har du några homosexuella vänner: inte som jag vet..:)
Tror du på mirakel: njaa
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja baraq man älskar varandra tillräckligt mycket 
Ser du dig själv som tolerant mot andra: njaa sådär
Ser du på kärleken som ett misstag: nej verkligen inte
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1
Bio eller promenad: promenad oftast
Är du kittlig: nej inte direkt
Snarkar du? nej
Stjärntecken? fiskarna
Rädd för insekter? nej inte direkt
Äckligaste insekten: tveskärtar och gråsuggor
Största svaghet: vet inte :s lite långsint ibland kanske..?
Det här är jag bra på: snäll, omhändertagande och BJJ :)
Bästa bok? vet inte älskar att läsa så jag kan inte bestämma mig :p
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
osynlighet, superstyrka och hastighet lr möjligheten att hela mig sjsälv och andra
Vad vill du jobba som? no idea 0.o 
Chips, morötter eller godis? om jag måste välja blir det morötter men de andra grejerna är oxå goda :p
Pizza eller hamburgare? hamburgare
Skriver du dagbok? aa fast det blir mer en scrapbook (a)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? tatuering: armen och kanske ankeln :) piercing fungerar inte när man tränar kamsport :( annars typ naveln lr ögonbrynet 
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) oftast stökigt men jag vill egentligen ha ordning och reda :s
Gungar du på stolen? noep
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? lätt! :D
Vilken hand håller du gaffeln i ? om jag äter med både kniv och gaffel blire vänster annars höger
Är du rädd för blod? nej!
Saltar du på maten? knappt
Gillar du att sjunga? när ingen hör (a)
Anser du att du är stark? nja... brottningsstark men inte armbytningsstark
Brukar du sola? aa fast jag blir lätt uttråkad :p
Vad gör du om du får hicka? håller andan och sväljer :)
Röker du? Nej!
Snusar du? Nej!
Använder du knark? ööh.. NEJ!  
Kaffe, te eller inget? helst inget av det men om jag ska välja av de två blir det te :s
Har du en besatthet? inte som jag är medveten om :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0