Hejhej igen :)

Japp nu har jag ätit frukost oxå :) fil och flingor med massor av blåbär. GOTT!
Jag ahr ingen aning om va jag ska göra idag... Tror det blir en lugn hemmadag bara. Gå ut ett litet tag och få lite luft, diska, fixa lunch, kanske baka (?) och titta på film kanske..? Vi får väll se :)
Juste, igår var jag ju i stan med underbraste soulmate. Mycket trevligt :)
Vi började med att äta lunch på  och sedan gick vi bara runt lite :)
Jag hittade inte direkt något som jag ville ha så det blev bara ett linne som jag kan ha när jag tränar.
Inte direkt det snyggaste som finns men riktigt bra när man ska träna :)

30 kronor från H&M så det var ju inte direkt dyrt ;)

Vi hörs senare, för nu måste jag hitta på något :) Sedan ikväll blir det ju träning !! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0