Hungrig=Mat?

Hejhej hur mår ni då? Själv mår jag faktiskt helt okej! :D Om jag inte får träna idag kommer jag att dö! Det va en hel vecka sedan :'( Älskar min träning och alla underbara männsikor där!! Jag har bara tränat inom den klubben i ett år men känner mig redan som en del av familjen :D Jag trändade på min första klubb i 4 år och den andra i 3 år och ingen av dem kändes som denna :O Aja, vad mer kan jag säga än att jag älskar att vara där!! :D
Juste, angående min rubrik. Jag är sjuuukt hungrig och så när jag kollade i kylen såg jag att det inte fanns någon mat alls! Vad ska jag göra? Jaja, nu ska jag försöka hitta något att äta :)
Uppdaterar er senare :*


Kommentarer
Postat av: Souly

Du ÄR familj<3

2011-06-19 @ 15:32:58
URL: http://farligaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0