Ledig!

Hejsanhejsan, nu var det fags för att vara lite ledig då. Så otroligt skönt!!
Det är ganska härliigt att få vara ledig i 5 dagar, gå i "skolan" (vi ska typ bara va ute och "tävla") 1 dag och sedan ha skolavslutninig.

Idag har jag och några kompisar arit och badat :) inte ute då, eller jo ute, fast inte i vattnet. Okej, det blev lite komplicerat men vi badade i en uppvärmd pool som va utomhus, så vi badade i vatten och ute, men kanske som man kan tro :p
Det va iaf vääldigt trevligt trevligt :D
Tycker såå synd om barndomsvän som har såå tråkigt ute på sitt land, men imron kommer jag och gör henne mycketmycket glad! :'D

Jut nu kollar jag på criminal minds. Jag tror att två eller tre tjejer har dött men han lät den lilla bebisen leva 0.o
Jag funderar på att göra en hiss/diss ..? Joo så kanske det blir :)
Aja ska fundera lite på vad nu isf :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0