Sleepover med soulmate ♥

Hejhej, förlåt för den dåliga uppdateringen :s Det är trots allt sommarlov och jag orkar inte uppdatera hela tiden då...
Jag ska åka till landet den 29 så efter det kommer det upp två tidsinstälda men orkade inte göra fler :s kanske, KANSKE att det blir något mer men är långt ifrån säker ;)
Som ni ser på rubriken har jag haft bästa sleepovern med soulmate :D ♥
Först tränade vi, sedan åkte vi hem till henne, duschade och typ pratade MYCKET och gjorde ansiktsmasker (a)
Haha, våra samtalsämnen är inget som någon annan bör känna till!
Hmhm, man kan väl säga att det skulle bli grymt pinsamt om hmhm några speciella läste :s x'd
Fast jag kan faktiskt avslöja att både jag och soulmate har skaffat oss varsin man :D Jag var så snäll och gav henne den hetaste (a)
Aja, nu har vi iaf ätit frukost :) somnade typ 5 eller halv 6... hade very very fun fun :D
Själv vaknade man typ kvart över 10 medan soulmate den sömtutan vaknade typ kvart i 11 eller något sånt :p
Orkar inte skriva mer nu :p
I ♥ You
Soulmate

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0