Sommarlovets första dag! :)

Hejhej :)
Vad ska man hitta på idag då? Måste erkänna att jag inte alls känner för sommarlov egentligen :p
Senare idag ska jag på studentfirande, så det kanske inte blir någon bra uppdatering ikväll. Däremot ska jag försöka att uppdatera lite mer under dagen. Baaara för er skull. Tänk vad snäll jag är ! Nej skoja bara men har ni några förslag på vad ni vill se mer av här i bloggen? Tycker det är ganska tråkigt att bara skriva: idag har jag... hela tiden.


Menmen... Juste jag borde förvarna er om att det inte kommer bli någon bra bloggning alls under hela juli. Jag kommer nämligen vara på landet från tisdagen efter midsommar och vi har inget internet där. -.-'
Men jag ska faktiskt försöka vara jätteduktig och göra ett tidsinställt inlägg var annan dag medan jag är där uppe :p
Aja, nu ska jag äta frukost och så får vi se vad som händer senare :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0