Hej ni får gärna klappa hunden, den bits inte! x'd (?)

Aa idag va ja o Souly på promenad efter att typ ha tråkat sönder framför filmer :/ :) när vi kommit mer än halvvägs såg vi en grupp män som hade en plasthund i ett rött koppel. x'd
Vi gick och drev om den tills vi kom fram t dom. Då stannade dom vid oss (!)
De-Hej ni får gärna klappa hunden!
Vi- Eeh okej :)
*Souly går fram och "kliar" den bakom örona
De-Ni råkar inte vara tvilingar?
Vi- Jo det är klart! Ser ni inte det?
(om ni kollar på min finfina paintbild ser ni att vi inte är säskilt lika på utsidan?)
De- Perfekt!
(en av snubbarna kommer fram o ställer sig mellan mig o souly)
Han-Men det här är ju perfekt då måste jag ju få ställa mig här i mitten :)
( han kommer fram och tar oss i varsin hand )
Han- Ni råkar inte vara från Tibet? :D
Vi- Jo precis det är vi!
Han- Men det här är ju underbart! Då måste jag ju få krama om er!
( han släpper våra händer och kramar oss )
De- Förresten, ni råkar inte vara enäggstvillingar?
Vi- Jo med det är såklart!
De- Men fantastiskt! Vi måste ju få ta en bild!!
( en av snubbarna tar fram mobilen och tar ett kort. Jag o Souly står o asgarvar! )
De- Tack så mycket! Det är helt okej att klappa hunden en gång till!
( jag o Souly går fram o klappar )
Vi- Hej då!
( vi går )
De- Vänta lite. Ni råkar inte vara från Kongo?
Vi- Jo det är vi! Vi är både från Kongo o Tibet!
De- Underbart!!

Jag o Souly gick o asgarvade hela vägen hem t mig x'd
Dom va verkligen sjukt sköna!! ^^


Nu börjar eruvision songcontest så ska väl kolla :)
Vi hörs ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0