Hemma = tv = trååk! -.-'

Hey hey :)
Idag är det torsdag. så sjukt skönt att det bara är en dag kvar innan helgen !
Har så slapp dag imorn :) Börjar halv 9  med slöjd som slutar 20 över 10 och sen börjar no-lektionen halv 1 och slutar typ kvart i 3 ! Såå skönt ;)
Imorn är det träning oxå :D Ska bli lika roligt som vanligt men ska se till att jag är lite roligare än
i onsdags :p var så trött att jag typ bara gjorde alla tekniker utan att prata nånting -.-'
men men måste ju se till att min älskade soulmate inte blir uttråkad (a)
Idag har jag inte gjort något annat än varit i skolan 0.o
Söta J var ju tvungen att dra ut två tänder så stackaren kom inte på hela dagen :'(
Just nu gör jag typ ingenting ska kolla fb lite snabbt men efter det kommer jag väl bara ha tråkigt :s
Soulmate har iaf lovat att hon ska fixa min header idag så den kommer nog upp snart :D
Haha igår hade jag lite tråkigt så jag ritade en bild på mig och soulmate i paint x'd
Aja vi hörs kanske senare lr nån annan dag ;)


Min superfina bild ! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig mer soulmate !&<3333333333

2011-05-10 @ 08:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0