Heyhey :)

Tjeeenare nu äre tisdag :/ lr vänta äre det.... :s jomen det äre för jag tränade igår :D
Ja juste igår vare träning med dom stoooora vuxna människorna :D:D
Jaaag va faktiskt jäääättedöttig för jag ströp ut både souly ooooch carro maaaaassa gånger !! :D:D
Det va jääättekuligt för jag körde mot nån snubbe som typ såg jätteuttråkad ut men jag körde dumsvepet på honom och han va INTE beredd!! Haha för de människor som inte vet vad det är orkar jag inte berätta men ni hör på namnet att man inte är så smarat om man faller på grund av det ! :D
Aa idag hade jag jääääättetråkigt o skolan, åkte hem, gjorde jäääättegod smoothie, skrev svenskaläxa, åt och nu ligger jag i sffan o tittar på mentalist :p
Som ni kaaanske ser på mitt jääääättetråkiga inlägg så kaaaanske ni förstår att jag är liiiite trött och skriver precis osm jag tänker, och jag tänker liiiite konstigt när´jag är trött xd
Aja vi höres senare måste hitta på något nu så att jag inte somnar x'd

Typ min middag fast min såg inte så fin ut, denna är från GOOOOGLE.SE
:D:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0