Jag har inte bloggat länge och har redan slut på rubriker! :/

Chacha bloggen! Nej driver bara men hejhej iaf ;)
Just nu sitter jag här i soffan i mitt rum o kollar på tv . Inte världens roligaste program men NCIS är heelt okej :p
Idag har jag bara varit i skolan och haft typ tre lektioner... inte mke gjort ida ;s
Just nu har jag jättetråkigt o.0
Har abolut ingenting att skriva om just nu :7 jag har märkt med mina inlägg att jag inte har så mke som händer i mitt liv :o
Juuuste! Igår vare gradering!!! Souly fick såklart graderas så nu har hon ett heelt nytt bälte :*
Trodde att jag typ skulle få 1 streck lr kanske 2 men jag fick ett HELT NYTT BÄLTE!!
OhMyGosh!!!!!
Aja nu har jag inget mer att berätta :p



I LOVE YOU FIGHTZONE!


hehe rolig bild :p






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0