Morsdag :*

Ja nu va det morsdag alltså... Firade typ ute hos m&m bara och åt så mycket så jag mår sjuukt illa!
Nu är det bara 4 skoldagar kvar och sen äre skolavslutning!!  Längtar!! :D
Vet inte riktigt vad jag ska skriva... :s
Juste har ni allt ni behöver inför sommaren?
Själv har jag MASSOR som jag vill köpa, dock finns det vissa saker som jag vill ha mer :p
Juste, jag provad de nyaste kexchokladerna i fredags :) de va ganska goda faktiskt ;)


Jag tyckte att hallon va godast men banan va oxå väldigt god :)


 + =

+

Vet, citron är inte direkt likadant som banan men tyckte faktiskt det smakade så :p







Några av de saker jag vill ha inte exakt rätt grejer, det va väldigt svårt att hitta rätt :p
Måste shoppa saker inför sommarlovet så att jag inte behöver stressa sen undersommarlovet utan bara kan göra vad jag vill och chilla ^.^


Grattis t alla som orkade läsa sjukt tråkigt inlägg fast mest bilder då :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0