Oh no, akta ailien!!

Hey getingar :)
Japp, precis, jag har helt normal rubrik! Nej men jag kollar på simpsons och alla trodde att mr burns va en ailien men nu sjunger han goodmorning starshine ! it´s like OMG, u know!!! x'd
Är liite trött just nu för jag somnade ganska sent eftersom jag tränade mke senare igår :o
btw så dog jag som jag trodde :0 nej jag körde faktiskt med souly och carro mest så det var bara en match som jag körde mot nån typ 25årig sexpackskille som dödade mig lite halvt o.0
Det va iaf sjuukt kul :D stackars Lovisa som inte fick va med men hon är för liten för att kunna köra med oss enorma babianer x'd
Juste, souly typ dödade mig oxå :o hon armbågade mig så att hon mosade örat, sen in i det och sen in i tinningen... aa nått sånt :p det gjorde 0nt o.0'
Nehepp nu va det family guy :'(
OMG det är desperate housewives ikväll!! Har ni sett reklamen?! Hoppas det är en dröm det där med Susan för annars vet jag inte vad jag gör!! :@ xd
Nu har jag skrivit av mig lite så jag ska sluta nu :) btw, vad gillar ni mest, simpsons lr family guy?

Det får bli veckans fråga :p
Souly ska sova här på fredag så då ska hon fixa bloggen och så so u know ;)


Kommentarer
Postat av: souly

Det var inte meningen skulle aldrig vilja skada dig :*<33333

2011-05-10 @ 23:28:05
URL: http://farligaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0