Omg!

Har ni sett hur sjukt snygg header jag har fått! Tack så jättemycket för den bästaste barndomsvän!
Saknar dig så sjukt mycket, men snart ses vi igen. Har så underbart många och bra minnen med dig och du är verkligen den person som jag litar mest på! Du är som min syster och jag har känt dig så länge jag kan minnas. Ååh jag vet inte vad jag ska skriva som får dig att förstå hur mycket du verkligen betyder för mig men det gör du verkligen!
Älskar dig så otroligt mycket!!
Barndomsvän<3Barndomsvän


Kommentarer
Postat av: melina'

naw gumman, jag älskar dig! Du betyder så mycket för mig syster, vi två föralltid barndomsvän.. <3

2011-06-01 @ 15:59:31
URL: http://granlovs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0