Snabbt inlägg ;)

Hey hey snabbt inlägg bara :)
Skriver bara lite snabbt eftersom jag ska dra t träningen om ett tag och måste äta :s
Är så sjukt nervös för jag, Soulmate & Carro får träna i den ENORMA gruppen idag för att vi typ har vuxit ur den lilla :D :s Jag kommer typ döö om nån biff på 180 svettstinkande kilon lägger sig på mig :s fast då är det bara att försöka sitt bästa och typ försöka lita på att den biffen tänker på att jag är ett stackars litet barn som vill leva längre ;)
Aja det var bara det jag ville säga och att jag tror att mitt förra inlägg dampade lite :/ Det va meningen att det skulle komma upp igår men vet inte om det gjorde det :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0