Tränat :D

Hey hey alla miljoner ;)
som ni kanske märker på rubriken har jag tränat idag. Älskar att träna :D
Det är så underbart att kunna gå direkt från skolan och bara åka till ett ställe som man vet alltid gör en glad!
I skolan är det ofta problem med vänner, lärare och andra irritationsmoment, men där känner jag mig helt fri!
Ett xtra stort plus är att jag har mina underbara vänner där som jag älskar sjukt mke!!
Men min lilla soulmate är ju bara bäst! Om då någonsin läser så ska du veta att jag älskar dig mer än allt och alla andra!! :*
Idag hade vi utejumpa i det här hemska vädret! asso det typ stormade och regnade såå mke och det var svivnkallt!! -.-''
Just nu sitter jag och tittar på Navy CIS :s inte världen roligaste men blev typ helt mosad på träningen så har inte så mke "starpower" kvar x'd bara jag och soulmate som fattar ;)  
Imorn har vi sovmorgon, börjar 9.35! :D
Vi hörs senare :) Kram


Min klubb :D


Kommentarer
Postat av: din soulmate

Jag älskar dig så jääävla mkt mer än allt levande på jorden :'*<333333333333333

2011-05-04 @ 21:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0