I <3 rain :)

Jag har nyss diskat klart och sitter i soffan framför tvn och kollar på Gossip Girl :)
Jag struntade i mina finfina planer även om jag gärna hade velat men orkar inte :s
Ikväll blir det ju tträning och det ska bli kul :) har tränigsverk i nacken efter alla omoplatas i måndags :p
Om ni undrar hur man gör kan ni kolla här :p
Jag sa ju att jag skulle gå ut förut, och det gjorde jag. Haha hade faktiskt en väldigt rolig promenad x'd
Som ni kanske kommer ihåg så skrev jag förut om min och soulmates promenad med de där knäppa killarna och plasthunden, och nu var det ännu en konstig grej :p jag gick längs vattnet och typ messade när en snubbe kommer fram till mig och säger:
- Jag har gått runt och runt hela kungsholmen flera gånger, och du är den bästa tjej jag har sett!
jag blev lite... hmm, överraskad så kunde inte direkt komma på något bra att säga så det blev typ: eeh, hmm, ta-tack eeh x'd
-Stor komplimang, stor komplimang!
Jaa, lite random sak av en främling att komma fram och säga xd
Aja, efter det fortsatte jag att promenera och det resulterade i att gick gick vilse men eftersom det är en ö så tänkte jag att så länge jag inte gick över någon bro så skulle jag väll komma hem någon gång. Det gjorde jag :p
Gick på en gata som jag aldrig gått på förut och sedan va jag nästan hemma :)
Oj, nu har det slutat att regna :p
Aja vi görs senare, känner att det här blev lite långt (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0